Siste erfaringar:
Aktuelt:
Elever har utviklet et opplegg for å diskutere digital dømmekraft. Fokus på deling av bilder/filmer og konsekvensene av dette.
Eleven skal kunne gi innsikt i egen aktivitet som han/hun ellers ikke får vist i kroppsøvingen gjennom bruk av digitale hjelpemidler.
Vi tar chromebook-bruken til et nytt nivå ved hjelp av GAFE. Det blir også chromebook-lunsj en gang i måneden for alle elever som har chromebook.
Et opplæringsløp for ansatte og elever som har som mål å gjøre alle til trygge databrukere.
Bruk av iPad til å produsere animasjonsfilm med tilhørende lydspor og musikk i estetiske fag for å dokumentere læringsarbeid.
Safe Internet for All (SIFA) er et internasjonaliseringsprosjekt på Os VGS med fire andre land. Det er et toårig prosjekt og omhandler hvordan bruke internett på en god og sikker måte.
Gjennom måla i dette prosjektet vil OneNote gje leiargruppa på Voss vidaregåande skule ei god plattform for digital samhandling. Den enkelte leiar vil i eitt system ha oversikt over saker som til kvar tid er under arbeid og leiargruppa vil kunne «samskrive» om saker som fleire i leiargruppa har samarbeid om.
Kroppsøving, pedagogisk bruk av IKT i for å sikre dokumentasjon av eigentreningsperiodar samt sikre tilrettelegging for elevar med spesielle behov.
Frisørfag, pedagogisk bruk av IKT i yrkesfag for å auke kompetansen på eigenvurdering og dokumentasjon av eige arbeid.
Innføring av digitale tavler (eBeam) på skulen vil opna for ein annan type undervisning og mulighetar som ein ikkje har med tradisjonelle tavler. Me ønskjer med dette prosjektet å fokusere på korleis me kan bruka dei digitale tavlene til få enda betre læringsøkter .
Utvikle kompetansen på avdelingen. Bruke Ipad til samarbeid og dokumentasjon på avdelingen.
Alle faglærarane skal ha prøvd å ta i bruk digitale tavle (ebeam) i minst eit undervisningsprosjekt i løpet av skuleåret.