Siste erfaringar:
Aktuelt:
Me ser korleis VR og dataspel kan vere pedagogisk verktøy som gir unike og særeigne kvalitetar for å skape læring og forståing.
Eleven skal kunne gi innsikt i egen aktivitet som han/hun ellers ikke får vist i kroppsøvingen gjennom bruk av digitale hjelpemidler.
Betre læring og kommunikasjon med bruk av nettbrett for kvardagslivklassen ved olsvikåsen videregående skole
Å ta i bruk og spre bruken av digitale verktøy i skriftlig og muntlig vurderingsarbeid
«Skaparrom» er Sykehusskolen ved Nordahl Grieg vgs si satsing på skaping og koding for å fornye faga i dei nye skulelokala ved det nye Barne- og Ungdomssjukehuset ved Haukeland Sjukehus i Bergen, som opnar seinhausten 2016.
Kvar klasse har ein eller to elevsuperbrukerer som hjelper resten av klassen med digitale problem i klasserommet. Elevsuperbrukerne får kurs som dei gir vidare til sine klasser. Elevsuperbrukerne får også testa ut korleis Surface pro 3 fungerer som elevpc
\"I WANT THEM TO WANT TO CHANGE THE WORLD\" Utvikling av morgendagens ledere.
Forenkle kommunikasjon mellom lærer og elev. En strukturert læringsplattform som er lett tilgjengelig på flere enheter.
SKRIV har fokus på rammer og kontekst for utvikling av elevers skrivelyst og skriveferdigheter. Nettstedet www.skriv.no er et sentralt element i prosjektet.
Utvikle og bruke ferdighetsbeskrivelser for konkrete vurderinger med fremovermelding.
NGV i kjempeform er et tverrfaglig og utenomfaglig prosjekt som tar sikte på helsefremmende arbeid knyttet til trening og kosthold i samarbeid med nasjonalt senter for mat, helse og fysisk aktivitet.
Elevene skal forske på konsekvensene av at Nygårdsparken ble stengt.
Hørselshemmede ansatte og elever samarbeider om et prosjekt. Vi lager et eventyr om den digitale skole.
Implementere utdanning for bærekraftig utvikling i utdanningen gjennom konkretisering av læreplanmål i en bærekraftig retning.
Tverrfaglig forskningsbasert undervisningsprosjekt på Finse. Naturfag, kroppsøving, matematikk, historie og programfag på MK. Samarbeid med forskningsstasjonen på Finse, UiO/UiB og Tobias Thorleifsson.
Next Level er Nordahl Grieg sin satsning på dataspill i skolen. Prosjektet ønsker å tilrettelegge for spillaktivitet og dele kunnskap om hvordan spill kan brukes i ulike fag.
IKT-Servicefag, Drift og Vedlikehald. I dette faget skal elevane utvikle si eiga lærebok/notatbok gjennom bruk av blogg. Lærar vil nytte blogg som kommunikasjonsmiddel mot elevane. Det er eit mål at undervisninga skal gå utan bruk av papir og bygge på prinsippet om heildigital undervisning. All fagleg kommunikasjon til/frå lærar/elev og elev til elev går gjennom blogg-systemet. Det vil bli fokus på Smartboard til felles visning, og i forhold til fagleg rettleiing og vurdering av arbeid som er i digital form.
Kroppsøving, pedagogisk bruk av IKT i for å sikre dokumentasjon av eigentreningsperiodar samt sikre tilrettelegging for elevar med spesielle behov.
Nettbrett i vurderingsarbeidet og undervisningspraksis
Video og nettbrett i eigenvurdering og rettleiing innan idrettane langrenn og skiskyting.
Innføring av nettbrett og smarttelefoner som en del av bedre vurderingspraksis, spesielt underveisvurdering og økt digital kompetanse både blant elever og lærere. Øke elevens engasjement/motivasjon og få eleven interessert i sin egen læringsprosess og øke refleksjonen rundt læring.