Siste erfaringar:
Aktuelt:
Me ser korleis VR og dataspel kan vere pedagogisk verktøy som gir unike og særeigne kvalitetar for å skape læring og forståing.
Elever har utviklet et opplegg for å diskutere digital dømmekraft. Fokus på deling av bilder/filmer og konsekvensene av dette.
Å ta i bruk og spre bruken av digitale verktøy i skriftlig og muntlig vurderingsarbeid
Bruk av Ipad i klasse med redusert elevtall/IoP. Vi har brukt Ipad og Google dokumenter i kommunikasjon og læringsarbeid. Elever og lærere fikk hver sin Ipad og alle fikk konto på skolens google site, asvg.no.
\"I WANT THEM TO WANT TO CHANGE THE WORLD\" Utvikling av morgendagens ledere.
Utvikle og bruke ferdighetsbeskrivelser for konkrete vurderinger med fremovermelding.
Safe Internet for All (SIFA) er et internasjonaliseringsprosjekt på Os VGS med fire andre land. Det er et toårig prosjekt og omhandler hvordan bruke internett på en god og sikker måte.
Next Level er Nordahl Grieg sin satsning på dataspill i skolen. Prosjektet ønsker å tilrettelegge for spillaktivitet og dele kunnskap om hvordan spill kan brukes i ulike fag.
Gjennom måla i dette prosjektet vil OneNote gje leiargruppa på Voss vidaregåande skule ei god plattform for digital samhandling. Den enkelte leiar vil i eitt system ha oversikt over saker som til kvar tid er under arbeid og leiargruppa vil kunne «samskrive» om saker som fleire i leiargruppa har samarbeid om.
IKT-Servicefag, Drift og Vedlikehald. I dette faget skal elevane utvikle si eiga lærebok/notatbok gjennom bruk av blogg. Lærar vil nytte blogg som kommunikasjonsmiddel mot elevane. Det er eit mål at undervisninga skal gå utan bruk av papir og bygge på prinsippet om heildigital undervisning. All fagleg kommunikasjon til/frå lærar/elev og elev til elev går gjennom blogg-systemet. Det vil bli fokus på Smartboard til felles visning, og i forhold til fagleg rettleiing og vurdering av arbeid som er i digital form.
Kroppsøving, pedagogisk bruk av IKT i for å sikre dokumentasjon av eigentreningsperiodar samt sikre tilrettelegging for elevar med spesielle behov.