TM Master

Vi brukar TM Master til å gi elevane ei innføring i bruk av elektronisk vedlikehaldsprogram. Dette ser ut til å gi elevane god innsikt i bruk av systemet. Vi skal innføre ein enkel versjon av systemet om bord i vårt opplæringsfartøy.

Rubbestadnes vidaregåande skule

Omvendt undervisning, kjøretøy

Omvendt undervisning, kjøretøy

I dette prosjektet skal vi utvikle omvendt undervisning for Vg. 2 kjøretøy.

Austrheim vidaregåande skule

Betre læring med iPad!

Betre læring med iPad!

Utprøving av iPad på ulike studieretningar innan vidaregåande opplæring

Kvinnherad vidaregåande skule

Min aktivitet

Min aktivitet

Eleven skal kunne gi innsikt i egen aktivitet som han/hun ellers ikke får vist i kroppsøvingen gjennom bruk av digitale hjelpemidler.

bruk av digitale hjelpemidler, kroppsøving, vurdering på elevens premisser

Slåtthaug videregående skole

Utforskeren

Utforskeren

Filmprosjekt for VG2 i faget samfunnsfag med utgangspunkt i hovedområdet Utforskeren.

film. prosjekt. fordypning.

Slåtthaug videregående skole

IPad i læringsaktivitet – Helse og oppvekstfag

IPad i læringsaktivitet – Helse og oppvekstfag

Trykk på Erfaringar eller Framdriftsplan-Erfaringar

Norheimsund vidaregåande skule

Elevsuperbrukere og Surface pro 3 som elevpc

Elevsuperbrukere og Surface pro 3 som elevpc

Kvar klasse har ein eller to elevsuperbrukerer som hjelper resten av klassen med digitale problem i klasserommet. Elevsuperbrukerne får kurs som dei gir vidare til sine klasser. Elevsuperbrukerne får også testa ut korleis Surface pro 3 fungerer som elevpc

Austrheim vidaregåande skule

CDORD ved KNV

cd-ord, eksamen, lytting, pc, prøver, skanning, skrivestøtte, tilpassa læring

Knarvik vidaregåande skule

Safe Internet for All

Safe Internet for All

Safe Internet for All (SIFA) er et internasjonaliseringsprosjekt på Os VGS med fire andre land. Det er et toårig prosjekt og omhandler hvordan bruke internett på en god og sikker måte.

internett, kildebruk, sikkerhet

Os vidaregåande skule

OneNote i administrativt samarbeid

OneNote i administrativt samarbeid

Gjennom måla i dette prosjektet vil OneNote gje leiargruppa på Voss vidaregåande skule ei god plattform for digital samhandling. Den enkelte leiar vil i eitt system ha oversikt over saker som til kvar tid er under arbeid og leiargruppa vil kunne «samskrive» om saker som fleire i leiargruppa har samarbeid om.

delingskultur samarbeidslæring skuleleiing

Voss vidaregåande skule

Nettbrett i Kroppsøving

Nettbrett i Kroppsøving

Kroppsøving, pedagogisk bruk av IKT i for å sikre dokumentasjon av eigentreningsperiodar samt sikre tilrettelegging for elevar med spesielle behov.

ipad, kroppsøving, spesiell tilrettelegging

Voss vidaregåande skule

Bytesize – Vaffelrobot

Bytesize – Vaffelrobot

Learning by chewing :) Lage vaffeljern !

fra idé til produkt

Arna vidaregåande skole

Nettbrett i vurderingsarbeidet og undervisningspraksis

Nettbrett i vurderingsarbeidet og undervisningspraksis

Arna vidaregåande skole

Ikt vurdering

Ikt vurdering

Innføring av nettbrett og smarttelefoner som en del av bedre vurderingspraksis, spesielt underveisvurdering og økt digital kompetanse både blant elever og lærere. Øke elevens engasjement/motivasjon og få eleven interessert i sin egen læringsprosess og øke refleksjonen rundt læring.

Arna vidaregåande skole

Smartbok

Smartbok

Bruk av Smartbok på EL og TP. Alle elevar på Vg 1 EL nyttar Smartbok i eitt fag, mens berre nokre elevar på TP nyttar boka, men då i alle programfaga.

Knarvik vidaregåande skule

Digital tavle – pedagogisk bruk av eBeam

Digital tavle – pedagogisk bruk av eBeam

Alle faglærarane skal ha prøvd å ta i bruk digitale tavle (ebeam) i minst eit undervisningsprosjekt i løpet av skuleåret.

Etne vidaregåande skule

Digitale verktøy i fag

Digitale verktøy i fag

Introduksjon til ulike nyttige IKT-verktøy. Prosjektet omfatter alle faggruppene ved skolen.

Fusa vidaregåande skule

Aktive elevar i matematikk

Aktive elevar i matematikk

Ta i bruk omvendt undervising ved bruk av skjermvideoar som heimearbeid i matematikk. Å læra seg å laga videoar, leggja ut på nett og å leggja desse som del oppgåver i It\'s learning. Målet er at elevane skal vera meir aktive i faghet matematikk.

camtasia studio, matematikk, omvendt undervising, skjermvideo

Norheimsund vidaregåande skule