Siste erfaringar:
Aktuelt:
Me ser korleis VR og dataspel kan vere pedagogisk verktøy som gir unike og særeigne kvalitetar for å skape læring og forståing.
Elever har utviklet et opplegg for å diskutere digital dømmekraft. Fokus på deling av bilder/filmer og konsekvensene av dette.
Vi brukar TM Master til å gi elevane ei innføring i bruk av elektronisk vedlikehaldsprogram. Dette ser ut til å gi elevane god innsikt i bruk av systemet. Vi skal innføre ein enkel versjon av systemet om bord i vårt opplæringsfartøy.
I dette prosjektet skal vi utvikle omvendt undervisning for Vg. 2 kjøretøy.
Eleven skal kunne gi innsikt i egen aktivitet som han/hun ellers ikke får vist i kroppsøvingen gjennom bruk av digitale hjelpemidler.
Kvar klasse har ein eller to elevsuperbrukerer som hjelper resten av klassen med digitale problem i klasserommet. Elevsuperbrukerne får kurs som dei gir vidare til sine klasser. Elevsuperbrukerne får også testa ut korleis Surface pro 3 fungerer som elevpc
Safe Internet for All (SIFA) er et internasjonaliseringsprosjekt på Os VGS med fire andre land. Det er et toårig prosjekt og omhandler hvordan bruke internett på en god og sikker måte.
Gjennom måla i dette prosjektet vil OneNote gje leiargruppa på Voss vidaregåande skule ei god plattform for digital samhandling. Den enkelte leiar vil i eitt system ha oversikt over saker som til kvar tid er under arbeid og leiargruppa vil kunne «samskrive» om saker som fleire i leiargruppa har samarbeid om.
Kroppsøving, pedagogisk bruk av IKT i for å sikre dokumentasjon av eigentreningsperiodar samt sikre tilrettelegging for elevar med spesielle behov.
Nettbrett i vurderingsarbeidet og undervisningspraksis
Innføring av nettbrett og smarttelefoner som en del av bedre vurderingspraksis, spesielt underveisvurdering og økt digital kompetanse både blant elever og lærere. Øke elevens engasjement/motivasjon og få eleven interessert i sin egen læringsprosess og øke refleksjonen rundt læring.
Bruk av Smartbok på EL og TP. Alle elevar på Vg 1 EL nyttar Smartbok i eitt fag, mens berre nokre elevar på TP nyttar boka, men då i alle programfaga.
Alle faglærarane skal ha prøvd å ta i bruk digitale tavle (ebeam) i minst eit undervisningsprosjekt i løpet av skuleåret.
Introduksjon til ulike nyttige IKT-verktøy. Prosjektet omfatter alle faggruppene ved skolen.
Ta i bruk omvendt undervising ved bruk av skjermvideoar som heimearbeid i matematikk. Å læra seg å laga videoar, leggja ut på nett og å leggja desse som del oppgåver i It\'s learning. Målet er at elevane skal vera meir aktive i faghet matematikk.